Instagram

Sunday, March 4, 2012

Verder klussen.

Eigenlijk lig ik voor op schema. Vorig weekend heb ik zo hard gewerkt dat ik nu moest nadenken wat ik verder nog voor voorbereidingen kan doen. In elk geval het plafond afmaken en dat ziet er nu zo uit.


Verder heel veel kleine klusjes en weer uitgebreid de bouwmarkt bezocht. Onder andere een hoekprofiel in de zijkant van de koelkast kast ingefreest. Hier kan straks het aanrechtblad op rusten dat boven de vaatwasser anders geen steunpunt heeft.



En dan heb ik ook alles eens goed opgeruimd. Vooral de garage was een gigantische puinhoop. Morgen komen de vaatwasser en de koelkast dus daar moet wel plek voor zijn. Omdat mijn gereedschap onderhand ook overal en nergens lag heb ik daarvoor een oude gereedschapskist omgebouwd tot kluskist. Zo heeft alles zijn plekje en ligt het niet over de grond uitgespreid.


No comments:

Post a Comment