Instagram

Saturday, March 17, 2012

Geplaatst!

Hoewel ik van plan was om tijdens de bouw van de keuken veel te bloggen, is het er niet echt van gekomen. Ik heb me uit de naad gewerkt en 's avonds was ik steed te moe om nog wat te doen, laat staan de computer opstarten. Maar nu zijn de keukenkasten en de apparatuur geplaatst! Een mijlpaal, dus snel wat foto's en dan snel naar bed.

Samen met collega Hans heb ik heel de dag hard gewerkt. Voor hij kwam nog snel wat gips weghakken dat in de weg zat.


We zijn begonnen met de aanrechtkast. Omdat daar alle leidingen samenkomen is dat de meest kritische plek waar alles echt moet kloppen.



Eigenlijk ging alles vrij soepel. Er moest wel hier en daar iets bijgewerkt of aangepast, maar overal was wel een oplossing voor te vinden.



Of tekeningen bestuderen.



Nog wat aanpassingen aan de haken voor het laatste kastje, en die schuift vervolgens zuigend klem op z'n plaats. Geluk gehad! Het past echt precies.


Morgen ga ik de apparatuur aansluiten. Verdere planning is nog onzeker. Maar ik ben er nog helemaal perplex van hoe snel dit eigenlijk allemaal gegaan is!

No comments:

Post a Comment