Instagram

Sunday, December 18, 2011

En weer een kast

De gootsteenkast is zo goed als klaar. Hier een foto met een van de lades even los er in gezet. Het past gelukkig.


En een foto van de inhoud van de gootsteen kast waar ik bovenin de achterwand een stukje teruggezet heb. Op de foto vallen twee dingen op. In de eerste plaats hoe mooi ik dat geknutseld heb natuurlijk. Maar wat vooral opvalt is wat een ontzettende troep dat multiplex is. Eerst had ik hiervoor een mooi stukje esdoorn gefineerd spul, maar dat had ik te smal gezaagd. Nu dus een stuk merantie multiplex uit de bouwmarkt. De foto is geflitsts en dan ziet het er nog beroerder uit, maar ik ben blij dat dit achter in de kast zit en straks hoegenaamd onzichtbaar is.



Ik ga de kast nu eerst lakken zodat hij kant en klaar in de hoek geschoven kan worden. Maar dat wordt wel na de kerst want het is een beetje druk deze tijd.

No comments:

Post a Comment