Instagram

Sunday, October 17, 2010

Piece de resistance.

Alle deuren en ladefronten zijn gelijmd! Hard gewerkt dit weekend. Hier dan het "Piece de Resistance", de koelkastdeur:

The fridge door.

Alles ging eigenlijk best vlot, totdat ik de vaatwasmachinedeur ging lijmen. Daar kwamen de pinnen links en rechts om het paneel te centreren niet goed uit. Het bleek dat er eentje niet in het midden zat. Ik dus die pin weggebeiteld en een nieuw gat geboort. Terwijl alles al in de lijm stond kwam ik er achter dat ik de verkeerde had verplaatst, waardoor ze nu dus allebij niet meer in het midden zaten. Snel alles weer uit elkaar getikt, voordat de lijm kon gaan drogen en schoongespoeld met water. Dit keer heb ik het nokje verschoven door er een stukje in te lijmen:
Notch repair, with my Stanley #18

Een mooie gelegenheid om m'n Stanley #18 te showen, een blokschaafje uit begin 20e eeuw. Na deze reparatie ging gelukkig alles wel goed en was ik nog net op tijd om mee uit eten te gaan.

No comments:

Post a Comment